Biegam

...też biegasz? Możemy biegać razem :) Dlatego zawsze mam przy sobie Gopro i rejestruję chwilę... testuję siebie i kamerę :)

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

PANRUNNER film odc.5 Maraton Warszawa Zachód/Wschód/Zachód trening wybieganie

Zawsze chciałem przebiec z jednej granicy Warszawy do drugiej granicy Warszawy.
Tak się złożyło, że właśnie miałem czas na długie wybieganie, więc pomyślałem, ze skręcę chociaż trochę materiału z trasy.
Przy okazji miałem możliwość przetestować gopro kamerę przy kiepskim świetle.
Jestem zwolennikiem biegania po lesie z dala od miasta, ale!!! nie będę w tym miejscu czarował, że przebieg po mieście był Mega atrakcją (dzieje się, dzieje). Wchodzę w miasto z powrotem!
Pobiegłem z ulicy warszawskiej, Blizne - zachód Warszawy do Ząbek - wschód Warszawy i z powrotem.
Trasa około 38km. Było wspaniale :)

WAŻNE dla goprowców:
- Nie zapomnij wyczyścić kartę pamięci z poprzednich plików!!!
- Upewnij się, że bateria jest naładowana!!!
- Słuchasz muzyki? też naładuj sprzęt. 
- Telefon.

Niby oczywiste! , ale to właśnie mi przytrafiło się ostatnio nie zmienić karty przed długim wybieganiem :)
Biegnąc przez most śląsko-dąbrowski  kamera dała mi sygnał, że jest pełna!!! Czy formatować materiał, który już wcześniej nagrałem? Nie! Po prostu zapomniećo dalszym nagrywaniu :):):) Boli, ale co zrobić.

Pogoda dopisała ;) Nie było -30C! Pod koniec biegu nagle spadła temperatura powietrza. Na szczęście miałem zapasowe rękawiczki i bluzę ;) Z okazji Świąt na ulicach po godz.18stej zrobiło się pusto! Niesamowite wrażenie biec przez pustą Warszawę.

Miasto mnie powaliło! Muszę wytyczyć sobie nowe trasy w mieście, może tym razem maraton północ-południe?

W następną sobotę bieg Łosia (trail). Będzie mocno!!! Za oknami wiosna :)

W tym miejscu chciałbym złożyć wszystkim Spokojnych Świąt :)

Teraz przez najbliższe dwa dni będę miał czas na wyciszenie...

Miłego biegania :)

                                       
                                           Facebook Fanpage - Panrunnerfilm Videoblog

Jeżeli nie możesz zobaczyć filmu na swoim telefonie/tablecie to naciśnij ten link:
https://vimeo.com/63385201

http://panrunner.blogspot.com
www.marathonfilm.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz