Biegam

...też biegasz? Możemy biegać razem :) Dlatego zawsze mam przy sobie Gopro i rejestruję chwilę... testuję siebie i kamerę :)

czwartek, 4 kwietnia 2013

PANRUNNER film odc.7 Bieganie w kwietniowy wieczór :) test gopro3 black

Wieczór był przemiły ;) mimo wizji jaką zastałem za oknem (Syberia) okazało się, że temperatura jest jak najbardziej przyjazna. Zrobiłem sobie dłuższy przebieg do kampinosu. W sobotę start w biegu Łosia!!! Będzie moc, tym bardziej jak utrzyma się pogoda... Gopro3 kamera przy ustawieniach 1080 50s daje efekty mierne (ziarno). Co tu więcej pisać jak i tak jej największym atutem kamery jest możliwość zapakowania jej w dłoń i w miasto :):):) Fun Lovin Criminals... muzyka pasuje mi w 100% pod obrazek z biegania w KWIETNIOWY wieczór ;) Z przebiegu wróciłem miło zmęczony. Miłego biegania :)

http://panrunner.blogspot.com
www.marathonfilm.com




Facebook Fanpage - Panrunnerfilm Videoblog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz