Biegam

...też biegasz? Możemy biegać razem :) Dlatego zawsze mam przy sobie Gopro i rejestruję chwilę... testuję siebie i kamerę :)

piątek, 12 kwietnia 2013

TRANSFORMACJA :) GOPROrun >>> PANRUNNER film !!!

Zmieniłem nazwę BLOGA :) GOPROrun było nazwą roboczą. Od dzisiaj na zawsze jestem "PANRUNNER film" i pod tym tytułem będę wskakiwał w net :)
PANRUNNER startuje w Świat ;)
Za tydzień bieg w Palestynie !!! 21 kwietnia nie będzie mnie w Warszawie na Orlen maratonie :(
W tym czasie będę na pierwszym maratonie w Palestynie, a na dodatek w Betlejem ;)
"RIGHT to MOVMENT - Palestine Marathon 2013"...  Różnica temperatur około 20C hmmm...
Postaram się zrobić trochę szerszą relację z tego wielkiego wydarzenia :) Oczywiście za pomocą nieodłącznej GOPRO kamerki!!! Za 10 minut wychodzę w teren na przebieg :)

PANRUNNER film :)

http://panrunner.blogspot.com
Facebook Fanpage - Panrunnerfilm Videoblog
www.marathonfilm.com
Facebook Marathonfilm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz