Biegam

...też biegasz? Możemy biegać razem :) Dlatego zawsze mam przy sobie Gopro i rejestruję chwilę... testuję siebie i kamerę :)

sobota, 13 kwietnia 2013

PANRUNNER film odc.9 JEST DOBRZE!!! 7 dni do Maratonu w Palestynie.

Poniosło mnie dzisiaj! Było moco, ale w taką pogodę można sobie pozwolić na więcej :) Za 7 dni startuję w pierwszym Palestyńskim maratonie RIGHT to MOVeMENT 2013. Różnica temeperatur dość duża, ale... co tam :) Dzisiaj podczas biegu nie mogłem się oprzeć na widok wody, więc i moja noga musiała odczuć powiew wiosny (było mokro). Gopro kamerka w warunkach wodnych? Perfekcyjnie... cóz za ulga kiedy nie trzeba się martwić, że cos się zamoczy, zapruszy, czy zarysuje :) Nie ukrywam, że dzisiejsza pogoda mnie "wzruszyła". Mieszkam w Warszawie, ale dzięki bliskości Parku Kampinowskiego nie odczuwam braku kontaktu ze Świeżym powietrzem ;) Ogólnie to muszę dodać coś od siebie... spostrzenie bardziej ;) Wszędzie biegają ludzie! Wyglądam przez okno, ktos biegnie... Obsesja to chyba jeszcze nie jest :) Jest dobrze i do przodu. Jak przebiegam obok biegacza i podnosze piątkę, a ten z drugiej strony odbija mi tym samym, to az chce się biegać. Coś się zmienia....  Miłego biegania ;)


                                          Facebook Fanpage - Panrunnerfilm Videoblog



http://panrunner.blogspot.com
Facebook Fanpage - Panrunnerfilm Videoblog
www.marathonfilm.com
Facebook Marathonfilm

2 komentarze:

  1. Blog jest naprawdę interesujący. Polecam uruchomić nowe kanały dotarcia do odbiorców. Polecam YT a bardziej WikiVid bo można więcej zarobić.

    OdpowiedzUsuń