Biegam

...też biegasz? Możemy biegać razem :) Dlatego zawsze mam przy sobie Gopro i rejestruję chwilę... testuję siebie i kamerę :)

poniedziałek, 25 marca 2013

PANRUNNER film odc.4 / PÓŁMARATON WARSZAWSKI 21KM - BIEGŁEM ;)

Tym razem bardziej patetycznie! Nie mogłem inaczej :)

Pierwsze wrażenie z biegu?

Środowisko biegaczy jest zadziwiająco pozytywne.
Jest to ten moment kiedy ludzie czują, że w tej chwili liczy się tylko bieg
i całe swoje "NIE" trzeba zostawić w domu ;) Uśmiechają się, radzą sobie nawzajem,
żartują... WOW! może coś się zmienia?

Pogoda była "świetna" ;)

Nie padał deszcz/śnieg, nie było silnego wiatru, temperatura powyżej -30C
Tak poważnie... to mogło być troche cieplej... w szczególności na mecie :)

O godzinie 10 rano (start), bylo już w miare ciepło.
10 500 biegaczy!!! temeperatura w tłumie wzrosła natychmiast.
Miałem ze sobą oczywiście małą Gopro ;)
W kamerce nie ustawiałem żadnych ustawień (wszystko automat),
dlatego czasem mamy przciemnione ujęcia, a niektóre na 100%.
Gopro sprawiło się wyśmienicie! Przez cały bieg trzymałem ją w dłoni
i nawet przez chwilę nie poczułem zmęczenia w ręce, a to już o czymś świadczy.
(jest mega lekka albo mam mięśnie ze stali, ...raczej jest bardzo lekka).

Pod kamerę przyczepiłem klasyczną smycz jak do telefonów komórkowych,
zawinąłem na nadgarstku i kamerka przez cały bieg była bezpieczna ;)

Jeśli ktoś ma braki treningowe to polecam bieganie z kamerą :) Przysiad, szybki podbieg na mostek
dla lepszego ujęcia, sprint, nawrót... bo fajnie byłoby skręcić coś co wydaje się ciekawe itd... Konkret!

Po biegu...     poczucie spełnienia i dużo radości!

Jutro wolne, a we wtorek w las :)  
Oczywiście w międzyczasie dla przyjemności pracuję ;););)  <<<<< Dobrze brzmi :)

Miłego biegania :)


                                          Facebook Fanpage - Panrunnerfilm Videoblog

 http://panrunner.blogspot.com


 Jeżeli nie możesz zobaczyć filmu na swoim telefonie/tablecie to naciśnij ten link:
 https://vimeo.com/63383212








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz