Biegam

...też biegasz? Możemy biegać razem :) Dlatego zawsze mam przy sobie Gopro i rejestruję chwilę... testuję siebie i kamerę :)

sobota, 23 marca 2013

PANRUNNER film odc.2 PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY!!! i nasza Milunia (pies)

WOW!!! Wiosna za oknami :) -4C full śnieżenie!!! Na dzisiaj wypadł mi przebieg 15km, cóż... na bieg zaprosiłem naszą sunię Milo (Akita amerykańska). Zapakowałem do ręki  kamerkę i w bieg :)
Gopro w śniegu spisuje się rewelacyjnie, upadła mi kilka razy (zmoczyła się optymalnie) bez parowania i tego typu sensacji. Jedyny minus to praca z LCD (pochłania baterię dwa razy szybciej niż praca bez LCD).
Najlepiej mieć minimum dwie baterie (są bardzo lekkie, więc nie ma problemu z bagażem) Baterii wystarczyło mi na 40 minut pracy... to za mało jak na pracę przy dłuższym wybieganiu. Musze dokupić baterię!!! ...i będę miał spokój, że czegoś nie złapię, a byłoby warto :) Warto też zamontować sobie na nadgarstek linkę z mocowaniem do kamery (przyda się, bardzo) Czasem kamerka może wypaść nam na ulicy, a tam już różnie bywa ;););)

Miłego biegania :)

 
Facebook Fanpage - Panrunnerfilm Videoblog

 http://panrunner.blogspot.com


Jeżeli nie możesz zobaczyć filmu na swoim telefonie/tablecie to naciśnij ten link:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz